Klantenservice

Wij helpen je graag! Onze klantenservice is open op werkdagen van 08:00 tot 18:00. Buiten kantooruren kunt u altijd een whatsapp bericht sturen of een e-mail. U krijgt dan zo snel mogelijk antwoord. Telefonisch zijn wij bereikbaar op het nummer 085 – 222 00 00. Op deze klantenservice pagina vindt u tevens antwoord op de meest gestelde vragen, informatie over onze betaalmethodes, Verzenden & Afhalen, Garantie, Retouren en wat te doen als u een klacht over een product heeft.
Filter op onderwerp
Alles
  • Alles
  • Betaalmethodes
  • Verzenden & afhalen

Betaalmethodes

In Nederland wordt er het meeste gebruik gemaakt van iDeal als betaalmethode. Dit is de meest veilige en de meest bekende betaalmethode. U kunt de betaling voltooien via uw eigen vertrouwde bank omgeving. Na een succesvolle betaling ontvangt u een e-mail van de betaling. U kunt betalen via de volgende banken: ABN AMRO, Rabobank, Friesland Bank, SNS Bank, ING Bank, SNS Bank, Regio Bank of de ASN Bank.
Als u in het bezit bent van een PayPal rekening kunt u door middel van uw e-mail adres, welke gekoppeld is aan uw PayPal Account overal ter wereld geld overmaken en ontvangen. Betalen via PayPal is een zeer veilige manier van betalen, mede hierdoor biedt Uwwoningveilig.nl deze betaalmethode aan.
Uwwoningveilig.nl accepteert de volgende CreditCards: Via, Mastercard en Maestro. Als u met uw CreditCard betaald zijn uw aankopen in veel gevallen 180 dagen verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadigingen.
Bij Uwwoningveilig.nl is het ook mogelijk om in 3 keer gespreid betalen zonder rente en zonder bkr. Hiervoor kiest u de betaaloptie in3!
Klarna Achteraf Betalen

Uwwoningveilig.nl biedt de betaalmethode Klarna Achteraf Betalen u de mogelijkheid om pas te betalen voor uw bestelling als u deze ontvangen heeft. Na ontvangst van onze factuur dient u Klarna binnen 14 dagen te betalen.

Klarna Gespreid Betalen

Uwwoningveilig.nl biedt de betaalmethode Klarna Gespreid Betalen u de mogelijkheid om uw bestelling in termijnen te betalen. Dit is ideaal voor als u het volledige bedrag niet direct op uw rekening heeft of op een betaling wacht. Maar u het artikel toch wilt ontvangen.

Doet u liever een overboeking via uw eigen bankrekening? Dan heeft u de mogelijkheid het geld voor uw bestelling door middel van een overboeking naar onze betaalprovider over te maken. U ontvangt per e-mail de gegevens zoals het bankrekeningnummer en het kenmerk. Let op: de verwerking van deze betaalmethode kan tot 2 werkdagen duren!
Heeft u een Belgische bankrekening? Dan kunt u kiezen voor de betaalmethode Bancontact. De verwerkingstijd van deze betaalmethode is direct, wij zullen uw bestelling daarom ook direct versturen (mits voorradig).
Bent u woonachtig of werkzaam in Duitsland? Giropay is een zeer populaire betaalmethode in Duitsland en wordt gebruikt door meer dan 1500 Duitse banken! Voor Duitse klanten is dit een vertrouwde betaalmethode.
Via de KBC/CBC Betaalknop kunt u, als u klant bent van de KBC/CBC Bank eenvoudig betalen. Deze betaalmethode is zeer veilig en uitermate geschikt voor Belgische klanten.
Met behulp van de Belfius Pay Button kunt u als Belgische klant eenvoudig en veilig online betalen. Uw bestelling zal direct verwerkt worden. Indien het door u bestelde product voorradig is, zal u uw bestelling de volgende werkdag ontvangen.

Verzenden & afhalen

Wilt u uw bestelling afhalen bij Uwwoningveilig.nl? Dit is zeker mogelijk, alleen zijn wij niet de gehele dag aanwezig. Ons advies is, als u uw bestelling wilt afhalen eerst contact met ons op te nemen of ons te bellen: 085 – 222 00 00. Dan kunnen wij er rekening mee houden en er voor zorgen dat uw bestelling klaarligt.
Dit is de meest gebruikte methode om uw bestelling te ontvangen. Uwwoningveilig.nl verzendt haar bestellingen met Post NL, DHL of DPD. Indien u niet woonachtig in de Benelux bent zullen wij uw pakket, na overleg met u via FEDEX of UPS verzenden. Heeft u vragen over de verzending van uw bestelling? Neem dan contact op met de klantenservice van Uwwoningveilig.nl.
Zodra uw bestelling bij ons ontvangen is en wij het pakket aangemeld hebben bij het verzendbedrijf ontvangt u via e-mail de Track & Trace Code. Met deze code kunt u via de website van de transporteur zien waar uw pakket zicht bevindt. Afhankelijk van de totale waarde van uw bestelling zal het pakket verzekerd en aangetekend verzonden.
De Transporteurs van Uwwoningveilig.nl doen twee bezorgpogingen, indien u niet thuis bent. Lukt het niet om het pakket af te leveren, dan zal uw pakket naar een pakketpunt bij u in de buurt verzonden worden. Indien u hier meer informatie over wilt, vragen wij u contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag bij het vinden van uw pakket!
Indien u uw pakket wilt laten verzenden dan betaald u € 7,50. Indien u elders in Europa of de Wereld woonachtig bent, vragen wij u onze klantenservice te bellen voor een opgave van de verzendkosten.

Garantie / Retouren

Als u een product heeft gekocht via Uwwoningveilig.nl en u ondervindt problemen of het product werkt niet goed, dan vinden wij dit erg vervelend. Om het u extra gemakkelijk te maken kunt u via het retourformulier uw retour indienen. Wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren.

Herroepingsrecht Consumenten

Het herroepingsrecht voor consumenten houdt in dat u een overeenkomst die tot stand is gekomen via het internet, per telefoon of op straat, binnen 14 dagen zonder opgave van redenen kunt annuleren.

Herroepen gebeurt door middel van een ondubbelzinnige verklaring. U mag zowel schriftelijk als mondeling herroepen. Schriftelijk herroepen (zoals per e-mail) verdient de voorkeur, omdat het aan u is om te bewijzen dat u op een juiste wijze en tijdig uw herroepingsrecht hebt uitgeoefend. Mogelijk heeft de handelaar een modelformulier inzake het herroepingsrecht voor u beschikbaar gesteld; u bent niet verplicht dit formulier te gebruiken. U heeft een herroepingsrecht ten aanzien van zowel verkoopovereenkomsten als dienstenovereenkomsten. Van het herroepingsrecht mag niet ten nadele van de consument worden afgeweken.

Heeft u een vraag?

Uwwoningveilig.nl vindt het erg vervelend dat een product of dienst niet naar wens is. En wij proberen u hierbij zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u een andere vraag hebben over garantie of iets wat hier betrekking op heeft, dan kunt u het contactformulier invullen.

Wilt u liever direct contact? Belt u dan met 085 – 222 00 00 of stuurt u een e-mail naar info@uwwoningveilig.nl en wij helpen u graag zo spoedig mogelijk verder.

Heeft u een klacht?

Uwwoningveilig.nl doet er alles aan om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas maken ook wij fouten en kan het zijn dat u een klacht heeft. Dit kan om een door ons geleverd product gaat, of u bent niet tevreden over onze installatiewerkzaamheden.

Heeft u een klacht geef deze dan door. Uwwoningveilig.nl probeert haar dienstverlening steeds te verbeteren, daarom is uw klacht, mening, op- of aanmerking erg belangrijk voor ons. Hieronder vindt u onze contactgegevens.

Contactgegevens Klantenservice

Uwwoningveilig.nl Klantenservice
Edvard Munchweg 29
1328 MA Almere

Telefoonnummer Klantenservice: 085 – 222 00 00
E-mailadres: info@uwwoningveilig.nl

Onlinegeschillenbeslechting

Komt u er met Uwwoningveilig.nl niet uit? Dan verwijzen wij u graag door naar het ODR Platform. Hier kunt u een klacht over een online bestelling laten oplossen door een onafhankelijk geschillenorgaan.