Wij helpen je graag! Onze klantenservice is open op werkdagen van 08:00 tot 18:00. Buiten kantooruren kunt u altijd een whatsapp bericht sturen of een e-mail. U krijgt dan zo snel mogelijk antwoord. Telefonisch zijn wij bereikbaar op het nummer 085 – 222 00 00. Op deze klantenservice pagina vindt u tevens antwoord op de meest gestelde vragen, informatie over onze betaalmethodes, Verzenden & Afhalen, Garantie, Retouren en wat te doen als u een klacht over een product heeft.
Filter op onderwerp
Alles
- Alles
- Betaalmethodes
- Verzenden & afhalen
Betaalmethodes
iDeal
In Nederland wordt er het meeste gebruik gemaakt van iDeal als betaalmethode. Dit is de meest veilige en de meest bekende betaalmethode. U kunt de betaling voltooien via uw eigen vertrouwde bank omgeving. Na een succesvolle betaling ontvangt u een e-mail van de betaling. U kunt betalen via de volgende banken: ABN AMRO, Rabobank, Friesland Bank, SNS Bank, ING Bank, SNS Bank, Regio Bank of de ASN Bank.
PayPal
Als u in het bezit bent van een PayPal rekening kunt u door middel van uw e-mail adres, welke gekoppeld is aan uw PayPal Account overal ter wereld geld overmaken en ontvangen. Betalen via PayPal is een zeer veilige manier van betalen, mede hierdoor biedt Uwwoningveilig.nl deze betaalmethode aan.
CreditCard
Uwwoningveilig.nl accepteert de volgende CreditCards: Via, Mastercard en Maestro. Als u met uw CreditCard betaald zijn uw aankopen in veel gevallen 180 dagen verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadigingen.
In3
Bij Uwwoningveilig.nl is het ook mogelijk om in 3 keer gespreid betalen zonder rente en zonder bkr. Hiervoor kiest u de betaaloptie in3!
Klarna
Klarna Achteraf Betalen
Uwwoningveilig.nl biedt de betaalmethode Klarna Achteraf Betalen u de mogelijkheid om pas te betalen voor uw bestelling als u deze ontvangen heeft. Na ontvangst van onze factuur dient u Klarna binnen 14 dagen te betalen.
Klarna Gespreid BetalenUwwoningveilig.nl biedt de betaalmethode Klarna Gespreid Betalen u de mogelijkheid om uw bestelling in termijnen te betalen. Dit is ideaal voor als u het volledige bedrag niet direct op uw rekening heeft of op een betaling wacht. Maar u het artikel toch wilt ontvangen.
Overboeking
Doet u liever een overboeking via uw eigen bankrekening? Dan heeft u de mogelijkheid het geld voor uw bestelling door middel van een overboeking naar onze betaalprovider over te maken. U ontvangt per e-mail de gegevens zoals het bankrekeningnummer en het kenmerk.
Let op: de verwerking van deze betaalmethode kan tot 2 werkdagen duren!
Bancontact
Heeft u een Belgische bankrekening? Dan kunt u kiezen voor de betaalmethode Bancontact. De verwerkingstijd van deze betaalmethode is direct, wij zullen uw bestelling daarom ook direct versturen (mits voorradig).
Giropay
Bent u woonachtig of werkzaam in Duitsland? Giropay is een zeer populaire betaalmethode in Duitsland en wordt gebruikt door meer dan 1500 Duitse banken! Voor Duitse klanten is dit een vertrouwde betaalmethode.
KBC/CBC Betaalknop
Via de KBC/CBC Betaalknop kunt u, als u klant bent van de KBC/CBC Bank eenvoudig betalen. Deze betaalmethode is zeer veilig en uitermate geschikt voor Belgische klanten.
Belfius Direct Net
Met behulp van de Belfius Pay Button kunt u als Belgische klant eenvoudig en veilig online betalen. Uw bestelling zal direct verwerkt worden. Indien het door u bestelde product voorradig is, zal u uw bestelling de volgende werkdag ontvangen.
Verzenden & afhalen
Afhalen
Wilt u uw bestelling afhalen bij Uwwoningveilig.nl? Dit is zeker mogelijk, alleen zijn wij niet de gehele dag aanwezig. Ons advies is, als u uw bestelling wilt afhalen eerst contact met ons op te nemen of ons te bellen: 085 – 222 00 00. Dan kunnen wij er rekening mee houden en er voor zorgen dat uw bestelling klaarligt.
Verzenden
Dit is de meest gebruikte methode om uw bestelling te ontvangen. Uwwoningveilig.nl verzendt haar bestellingen met Post NL, DHL of DPD. Indien u niet woonachtig in de Benelux bent zullen wij uw pakket, na overleg met u via FEDEX of UPS verzenden. Heeft u vragen over de verzending van uw bestelling? Neem dan contact op met de klantenservice van Uwwoningveilig.nl.
Uw bestelling volgen
Zodra uw bestelling bij ons ontvangen is en wij het pakket aangemeld hebben bij het verzendbedrijf ontvangt u via e-mail de Track & Trace Code. Met deze code kunt u via de website van de transporteur zien waar uw pakket zicht bevindt. Afhankelijk van de totale waarde van uw bestelling zal het pakket verzekerd en aangetekend verzonden.
Niet thuis?
De Transporteurs van Uwwoningveilig.nl doen twee bezorgpogingen, indien u niet thuis bent. Lukt het niet om het pakket af te leveren, dan zal uw pakket naar een pakketpunt bij u in de buurt verzonden worden. Indien u hier meer informatie over wilt, vragen wij u contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag bij het vinden van uw pakket!
Kosten voor verzending
Indien u uw pakket wilt laten verzenden dan betaald u € 7,50. Indien u elders in Europa of de Wereld woonachtig bent, vragen wij u onze klantenservice te bellen voor een opgave van de verzendkosten.