Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over onze dienstverlening, producten of een andere vraag? Dan vinden wij dit erg vervelend en kijken graag samen met u naar een passende oplossing voor uw klacht. Hiervoor hebben wij een aantal stappen gemaakt welke u kunt doorlopen, op deze manier kunnen wij uw klacht het beste in behandeling nemen en voor u oplossen.

Stap 1

Meldt uw klacht bij Uwwoningveilig.nl. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@uwwoningveilig.nl, vermeldt hierbij duidelijk het woord "Klacht" in de titel of u belt met onze klantenservice: 085 - 222 00 00.

Stap 2

Als uw klacht bij ons gemeld is, gaan wij kijken naar een passende oplossing. U krijgt bijvoorbeeld een passend alternatief voor een product wat niet op voorraad is of wij zorgen ervoor dat uw product gemaakt wordt.

Stap 3

Uwwoningveilig.nl komt met een passende oplossing voor uw klacht.Gaat u niet akkoord met ons voorstel? Dan vernemen wij graag van u, wat u als passende oplossing ziet. Uiteraard hoopt Uwwoningveilig.nl hier samen met u uit te komen.

(Stap 4)

Komen wij er niet samen uit? Wij zullen hier alles aan doen om het niet zover te laten komen en samen met u naar een passende oplossing te zoeken.